Kawan-Kawan Saya

Thursday, December 17, 2009

Selamat PengantIn Baru

Sabtu lepas aku menghadiri majlis persandingan member baik @ roomate aku masa belajar dulu. Marina namanya.. Orang Bandar baru Sentul. Last person member aku kawin untuk tahun nie.. Selepas Zura dan Zita. Pandai betul korang plan kan..? Masing2 dah cop bulan nak kawin.. Elok gaks macam tue.. Alhamdulillah aku dapat hadir majlis2 korang semua...

untuk Marina :

"SELAMAT PENGANTIN BARU"
dan
"SEMOGA BERBAHAGIA SELALU"




** p/s : sori marin, xdapat nak ikut ke Melaka untuk persandingan ko di sana... Ada "majlis" lain pula.. hehehe...




seri pengantin..
Marin & J. Sham

iema, aku, Marin & sham

sesi potong kek


sesi suap menyuap..

cerianya u all...

haaa.. Iman nak buat apa tue ekk..??

OooOoo.. nak berdoa untuk pengantin ekk..?

hehehe.. malu la dengan gambar nieee

pandai tul 2 beranak nie bergambar.. sorang ke kanan, sorang ke kiri..
ada apa tue?



inilah mereka2...
Marin, farah, Zita, Zurah, Iema & aku




PhotobucketPhotobucket

4 comments:

Ryn said...

jue, hat gambar last sekali tu, yg baby tu iman ke...sungguh lain wajahnyaa...

Jue @ atanayuiman said...

ryn >> aah la ryn.. iman la tue... masa tu baru abis pantang.. hehehe.. skang dah bear dah kan..?

miemiey said...

syknya imam duk pandang pelamin tuiii...buat laa satu tuk dia jue..hehehe

Jue @ atanayuiman said...

mimiey >> isk... sunat pun belum lagi.. tunggu dah besar panjang nnt yeaa..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...