Kawan-Kawan Saya

Thursday, December 17, 2009

Nanti aku cerita...


Sejak aku buat ENTRY pergi bercuti @ Palace Of The Golden Horses, ramai yang bertanyakan pasal percutian tersebut.. sebab aku ada mengatakan ianya adalah PERCUMA..
semua macam tak percaya macamane boleh percuma../
Tak mustahil la percuma sebab hotel yang sangat GAH itu..

Takper laa.. kalau ramai yang tak percaya dan yang nak tau..,
nanti aku ceritakan sekali siap dengan gambar yang boleh menunjukkan ianya adalah percuma..
boleh..? tapi.. ari isnin nnt lah aku buat Post ek..? sebab gambar semua dalam lappy.. lagipun aku nak lik kg dah petang nie..
sebab ada kenduri kat kg asben aku...

Nantikan ENTRY aku nanti..
semuanya mengenai Percutian percuma di Palace of the Golden Horses..




PhotobucketPhotobucket

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...