Kawan-Kawan Saya

Thursday, June 25, 2009

::: CupCake Oh CupCake:::


Kek Cawan @ CupCake...!!~


CONFIRM....!!~

Aku akan buat BESDAy PARTY untuk Iman pada bulan 8 nnt.. Insyallah.. tapi, Besday pasty nie aku SHARE dengan akak aku sebab akak aku pun akan buat kenduri doa selamat untuk Zaqwan dan besday party unuk NAIN skali yang turut sama sambut kelahiran bulan 8 nanti. Cuma yang bezanya.. Nain 9/8/07 dan Iman 13/8/09. Dan mereka hanya beza 1tahun sahaja..

Pada mulanya aku pun tak pasti nak buat besday iman ker tidak.. sebab aku skang tunggu nak masuk rumah baru.. tp, belum nampak ura-ura yang aku akan dapat KUNCI dalam masa terdekat nie, jadi aku nak tumpukan perhatian aku pada besday pasrty Iman dan Nain.

So, aku ditugaskan untuk arrange BAB-BAB besday party.. akak aku laks handle bab2 kenduri doa selamat.. Bahagi2kan kerja laa.. so, yang lain2 pun ada gaks handle masing2 punya tugas..


hehehe.. :-) jadi, 1st step aku sekarang nie, aku ingin mencari KEK dan CUPCKES yang paling BEST dan MELETOP..!!~. Bukannya CANTEK sahaja TAPI metila kena SEDAP juga kan..?? Semestinya benda yang paling UTAMA mesti perlu ada masa MAJLIS nnt kan..?? Mungkin agak terlambat aku buat preparation nie.. takper la.. buat ala2 simple ajer laaa..

Aku ada survey kat beberapa blog yang buat service kek dan cupcakes nie.. tapi, bila aku terjah ke sana sini aku jadi PONING laaa.. sebab banyak tul blog yang wat service nie.. adusss..!!~ Peningnya aku..!!~ Tak tau pilih yang mana sedap. Sebab aku tengok semuanya buat cantek2. dah la cantek2.. pastue menarik pulaks tue.. Peningnyer nak pilih...

Tapikan, sesetengah CUPCAKES nie nampak jer cantek tapi ada yang kurang sedap kan..?? Itu yang susah aku nak pilih sebab aku tak pernah lagi order lagi.. Kalo tidak, mesti aku dah tau nak order kat saper. Jadi, camner aku nak buat nie yeaa...????

Ada tak sesiapa yang pernah order CUPCAKES kat mana2 blog..? or korang boleh tak bantu aku untuk LIST kan nama2 blog yang ada buat SERVICE nieeee.. Boleh aku buat survey.. aku rasa mcm dah terlewat ajer nak BOOKED.. Sempat lagi ker niee.. huhuhu..!!~




PhotobucketPhotobucket

9 comments:

fazilzura said...

cute nye cupies tu jue.. heheheheh

bley lg rs nye jue..
kat ampang pun banyakkkk... kat cheras pun adoo jgk..
kalau nk rohger2 ler..

** nnt jemput akak dak? kahhh

-:- Zafran BabyAndKidsCollections Enterprise -:- said...

kak zura >> oyer kee...?? itulaa.. xpernah survey lagi.. nie tgh duk baru nak menyervuy.. hehehe betul ker ayat daku nieee..

** malam nie JADIK..!!~

mamashasha said...

menarik yg amat cupcakes yg jue tepek tu....akak tak de xperience lagi order cupcakes....kalau kak zura ko tu ye.....kan zura kan?

strawberi @ mamadira said...

x de experiences beli cupcakes tu..
tp selalu gak trjah blog diorang...
cuba ni..

tengok cam sedap...coklat banyak...yum..yum...ada upin ipin lagi

http://babysbakery.blogspot.com/

Jue @ atanayuiman said...

Bed >> aah.. menarikkan.. lagi2 tengok gambar ROBOT.. hehehe.. tengah duk bertanya dengan kak zura gaks niee..

strawberi >> itulaaa.. nengok cantek2 belaka.. geram jer tengok.. nak makan pun rasa sayang kan..?? ThanK U..

fazilzura said...

bed: ko mmg saje ler tu nak kene kan aku yek

Reena said...

ok akak buat persiapan..cari semua contact nanti pass kat reena...reena pun celebrate birthday kelvin nov nanti....hehe..sedapjek kan..org lain cari kita nak senang..tak apa la kan akak...tolong menolong..hehe...

-:- Zafran BabyAndKidsCollections Enterprise -:- said...

kak zura >> kihkihkih...!!~~

Reena >> orait...!!~ boleh sajer.. tengh dok survey2 nieee.. hehehe.. poning.. poning..

mamashasha said...

zura.....wakakaaaaa

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...