Kawan-Kawan Saya

Tuesday, March 10, 2009

::: Hari Ke-2 Di MeLaka :::

Ahad adalah hari ke-2 kami di Melaka, sebalum balik KL, kami singgah semula ke Mahkota Parade untuk makan ABC lagi.. huhuhu..!! ABC lagi..?? tak busan ker..?? Memang tak busan pun sebab ABC nyer teramat la sedap dan lazat.. aku dan asben memang teramat sukakannya.. Kalo x, bila lagi kami nak ambil kesempatan nie kan..?? alang2 sudah sampai Melaka.. Melaka sekarang dah makin menarik.. pelancong bukan main ramai lagi.. Jalan pun sesak kat Bandar Hilir nie.... Rasa mcm dah lama tak turun Bandar Hilir...

Iman masa dalam keta.. bukan main segar laginak berjalan... sonok tul dia bila naik keta....

Haaa... Inilah iman bila sampai ajer MP ajer terus lelap.. tak per la.. janji aku n asben dapat menikmati ABC dengan senangnyer...

Inilah ABC nyer lagi.. hehehe...

Dan Ini menu kami untuk aritue.. nasi ayam ajer..

Belakang aku itulah pusat bowling yang selalu kami berentap.. huhuhu.. dah lama tak main bowling....

Kat MP ada robot aritueee..

Iman namoak robot, duk tercegat ajer tengok sambil mulut terlopong..

Masa nie kat Dataran Pahlawan pulaks.. Bangunan nie baru buka... best gaks lepak sini....

jalan2 di Bangunan dataran Pahlawan...


Kat sini ada dream Box karaoke.. ingatkan leh la melalak.. tp, lupa laks bawa iman.. tak elok la pulaks.. xperla.. nnt leh bawa iman skali bila iman dah besar sikit...

2 comments:

Leen Die said...

iman comel dah pandai duduk..

aTan and JuLies @ aYu said...

duduk boleh dah leen, tapi kena kadang2 kena ada bantuan gaks sebab tulang dia tak baper kuat... hehehe...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...