Kawan-Kawan Saya

Wednesday, March 18, 2009

::: I Have A Bad News :::

Assalamualaikum wbt...

Aku baru balik dari bercuti.. Semalam, aku telah dapat tanda2 yang aku mungkin akan dapat BAD NEWS.. Apakah bad news nyer... akan aku beritahu nnt sebab petang ini aku akan buat confirmation dengan doktor. Actually, aku sememangnya akan tahu yang aku akan menerima perkara ini tetapi aku seperti tidak percaya apa yang akan berlaku. Jadi, aku minta pada doktor yang aku ingin tunggu dulu sehingga benda ini benar2 berlaku.... Apa2 pun aku akan terima segala ketentuanMu YA ALLAH.....

Tunggu berita aku seterusnya petang ini yeaaaaa..... :-(

5 comments:

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

knp?
suspen...
aku tunggu yer

Ryn said...

apo tu BAD NEWS?? Hopefully bukan seperti yg kupikirkan ini...

Ada Dalina said...

Jue, apa2 pon tabah ek?

Jue @ atanayuiman said...

insyallah.. thank semua..

AieZa said...

xsabo nk tunggu ptg..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...