Kawan-Kawan Saya

Tuesday, March 31, 2009

::: Tag Dari Kak Zura :::


Kak Zura..., apa nama tagging nie..?? hehe Jue pun tak tau tugasan apa.. Tp, Jue nengok akak letak gambo masa pantang, mungkin juga tugasan untuk menepek kan gambo ketika dalam pantang... Huhuhuhu..!!~~

Actually ketika dalam pantang tgh duk excited sangat berpantang..., aku lupa nak tangkap gambo masa dlm pantang.. lagi2 masa berpantang dirumah... xder langsung nak bergambar.. Mungkin juga masa tue tgh tak lawa kot.. sebab tue tak bergambar...

Tp, untuk menjadikan kenangan... ada la aku amik gambar semasa Iman Zafran dalam NICU.. Jadi, gambar2 yang aku tepek nie.., adalah semasa didalam wad NICU... Itu ajer la yang ada.. hehehe...!!~~ cian aku kan..????

aku & iman pas nyusu.. nampak kan..?? betapa toughnyer badan aku... huhuhu!!!~~

Nie pulak gambo semasa nak kuar wad.. sempat lagi tue aku berposing... sembab nyer muka masa nie.. mana taknya.., aku TAK MANDI..!!! xselesa aku nak mandi kat situ sebab air sejuk.... dah la duk bawah aircond yg sejuk.. pastue nak mandi dengan air sejuk.. Tak sanggup.... slalunya aku akan balik umah mandi sat.. pastue dtg balik.., tp, bila doktor kata boleh balik arini.. aku pun tak balik la lagi masa tue.. tunggu discharge ajer...


*** sebelum nie tugasan gambo masa pregnant, yang nie pula masa dalam pantang... mcm ada berkait rapat ajer... hehehe...!!!~~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...