Kawan-Kawan Saya

Sunday, March 22, 2009

::: Mihun Soup Menu Aku Semalam :::


Disebabkan semalam aku tak kemana dan duk berduan sahaja dengan Iman.., jadi aku takder la masak beria2 sangat. Menu yang sangat simple dan ringkas mengikut selera tekak aku semalam. Hehehe... semalam aku teringin nak makan mihun soup. So.., sementara iman tengah nyenyak tido.., jadi aku ambil kesempayan untuk memulaka operasi memasak mihun soup yang tersangat la simple. Tak banyak bahan pun.. Just ada sayur sawi + cendawan + ayam + telur.. Itu sahaja.. Simple kan..?? Untuk membangkitkan keseleraan lagi.., aku buat lah kicap cili... Barulah ada rasa pedas2 sikit.. lagi2 dengan menggunakan cili padi kg.. Adussss!!! memang mengancam laaa....


Inilah Mihun soup ciptaan aku sendiri...

Yang nie pulaks kicap cili nyer... Iman duk pandang ajer bila aku nak makan.. huhuhu!! mcm nak ajer.....


2 comments:

KasiH said...

sup kalo tanpa kicap cili tak meletop...pasti kena ada...

ai said...

sedap plak aku tengok! lelagi ade telor lak tu! fuh!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...