Kawan-Kawan Saya

Monday, March 23, 2009

::: Walamak!! Iman Pandai berenang Wooo.. :::

Walamak...!!! Tajuk gempaq ajer kan..?? macam lah iman pandai berenang.. huhuhu..!! baru berumur 7 bulan dah pandai berenang.. ader ke...?? berenang tanpa air boleh la.. memang tere pun... Ari2 duk berenang ajer.. yang best nyer berenang tak ke depan.. tapi berenang ker belakang.. memang tere... hehehe...!!!!

Apa yang aku nak citer kan pasal Iman Zafran dan sepupunya, nain... Biasala pakah aktiviti hujung minggu jika tak kemana kan...?? Ini cerita yang sudah lepas.. iaitu minggu selepas kami balik dari holiday.. disebabkan aku tak keje n still bercuti... Jadi, untuk menghilangkan keboringan dan kebosanan aku... Aku pun mengajak lah budak 2 orang ini bermain2 air.. Bukan main seronok skali dapat main air.. lagi2 si dak Nain nie... nampak ajer aku nak bentang kan kolam mandi tue.., terus merengek2 tak sabo nak masuk kedalam nyer... Aku katan ngn dia.. sabar dulu.. Makngah tadahkan airnya tue... berulang alik dia tengok air dah penuh ke belum... sian Nain nie sebab mamanya kan duk jauh.. aku lah yang duk melayan dia.... Yang Iman laks.. Dia bangaun ajer tido.., aku terus bukakan baju dan diapers dia untuk siap sedia mandi...

jom kita saksikan keletah mereka berdua...


Haaaa... sudah bersiap sedia pun untuk bermandi-mandian..

iman sibuk duk didalam pelampungnya... Yang nain pulaks.. taknak pun duk pelampung dia.. tp, dok kaco iman ajer...

baru letak dalam pelampung, si Nain nie nak kuar... Takmo duk pun.. Iman gaks yang relax ajer...

Iman tgk kan ajer keletah nain yang excited sangat...



Yang di bawah nie pulaks.. aksi2 muka iman ketika mandi kolam...

Iman naper tue...?? kesejukan ker...??

Amboi... kita panggilnyer nak tangkap gambo.. sempat lagi dia menjelir lidah yeaaa.. sabo ajer laaa..

Ini pulaks muka iman yang paling COOL.... relax ajer dalam pelampung diaaa....


** Kolam nie kecik ajer.. muat lah untuk 2 orang budak nie... ayah kata pasnie leh la kita pie swimming pool kat Grand Season sebab dah ada membership card... Lagipun ayah iman tak sabo nak pie berenang. dah lama dia tinggalkan dunia perenangan dia... Ayah Iman nak latih iman jadi perenang.... insyallah.... :-) Aku pulaks nak latih iman pandai main badminton dan boling... Wargghh!!! dah lama aku tak main boling.. rindu nyer.. aku nak main asben aku tak bagi lagi.... huhuhu..!!!~~



12 comments:

Leen Die said...

wahh..cam boss ngah relaks nengok iman dlm plampong.huhuhu..tak sejuk ke dia jue?

Mrs. Simplicity said...

mmg bes tgk muka anak kalo rendam kat dia dalam pool. muka blur je. iman tu posing mcm besar dah. hehehe.. nanti bila dpt pegi pool lg stok jue!

Jue @ atanayuiman said...

leen >> aah... cool ajer dia.. relax ajer.. Iman memang suka mandi... sonok dia... xleh rendam lama sangat nnt dada dia sejuk....

alyyani >> itula.. ayah dia pun tak sabar nak bawa pie pool.. sebelum pie pool.., kena practice dulu kat kolam kecik nie dulu... hehe..

Ryn said...

amboi relax habes dak iman...tetek gendut...hahahaha...

fazilzura said...

Amboi.. syok nye berenang2 ...
best kan dpt pool cmtuh.. mak2 pun leh terjun heheh

Jue @ atanayuiman said...

ryn >>> memang relax ajer.... huhuhu..!! gendut2 kecapi...

Kak zura >>> kalo kat umah ada pool sendiri mesti lagi best kan kak zura...

A.I said...

Bestnye...huhuhu, aku x bleh nk beli sbb aku duk kt flat. kalau x musti anak2 aku sronok men air camni..

Jue @ atanayuiman said...

iyer kak...? xper, pasang kat bwh flat pun leh.. ramai leh joint... :-)

AieZa said...

wahhh nk beli gak lah pool kecik tuh.. leh hana mandi manda.. pelampung dh ada..

Jue @ atanayuiman said...

beli kak.. best nengok dorang mandi.. budak2 kan suka main ngn air....

aJA said...

comeinyer muka iman jue...slamber jek dia duk lam plampung.

Jue @ atanayuiman said...

itu la aja... muka slamber ajer dia.. iman memang suka bila dapat main air.. syok la dia..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...