Kawan-Kawan Saya

Monday, March 30, 2009

::: Tagging Gambo Pregnant By Kak Wana :::


huhuhu...!!!~~ citer pasal gambo pregnant dulu... teringat balik masa pregnant kan iman.. Masa pregnant kan iman, aku suka sangat pi bercuti.. Tak kira kemana pun.. aku memang suka pie bercuti lagi2 asben aku kan Guru.. so, aku amik la masa kesempatan cuti sekolah untuk pergi bercuti.. kalo tak cuti sekolah, aku tak boleh pergi sebab cikgu tak dapat cuti masa tueee.... sehingga la aku masuk 9bulan, aku dah tak larat nak pie mana2.. tp, dlm larat tak larat tue.., aku tetap nak berjalan juga... even pie TESCO ajer.. hehe..

Inilah dia antara gambo2 pregnant aku.....

masa nie aku 5bulan... kat kg asben aku, Sg, besar...

Yang nie pulaks, masa 7 bulan.. pie bercuti ke Penang...

Haaa.. yang nie lagi best.. masa tgh sarat... Malam sebelum aku pie hospital esoknya... Pada malam nie, aku saja ajak asben pie jalan2 hirup udara malam kat Putrajaya.... Tak sangka pulak, itu adalah malam terakhir aku sebelum beranak.. esoknya aku masuk wad sebab dah ras sakit nak beranak.... Last b4 deliver.., berat aku 74kg... huhuhu...!!!~~

5 comments:

Tinie said...

74kg??? huhu..takut aku..
sekarang berapa?
dulu aku last 65kg..
sekarg 58kg..gomokk

aTan and JuLies @ aYu said...

hahaha... itu ler pasal....
sebelum aku pregnant, aku 57kg... hehehe... sekarang nie enggak tau lagi.. tp, last b4 wat D&C 65kg...

sekarang dalm proses menguruskan dan mencatikkan badan.. hehehe..!!~~

Mr. Mrs Zaidi Diaries said...

74kg? akak dulu sebelum bersalin 84 kg.. kekekek naik 27kg.. kekekek

aTan and JuLies @ aYu said...

huhuhu..!!!~~ up 10kg lagik...
penat gaks nak nurunkan berat badan nie..
naik memang senang.. nak nurunkan tue..., makan masa yg lama...

suhida said...

comeynye ibu mengandung tu..hehe..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...