Kawan-Kawan Saya

Thursday, March 12, 2009

::: New Look ::::

Hai Geng... Erm, sejak 2 menjak nie aku dah kurang post kat blog aku nie... Sori la ek sebab BZ sikit ngn Business... Huhuhu..!!~~ bunyi mcm BZ bebona kan..??? takder la.. sebenanrnya aku tgh duk beger2 blog biz aku tue.. Tgh duk Upgrade. Itu yang BZ ckt... Almaklumla.. bila nak tukat templates yang baru nie.. makan masa sikit.. almaklum la aku nie tak baper pandai sikit.. so, lambat sikit la siapnyer ekkk.. Paper pun skang udah pun siap templates baru aku tue...

Meh la singgah tengok sat dan berilah komen jika terdapat kesusah or masalah ketika melayari blog business aku tue.. sebab aku memerlukan maklum balas dari korang.... Aku buka ok ajer.. tue yang nak tau sebab ada org buka tak kuar gamba... tolong ekkk...?? Almaklumla, sekarang nie intenet memang problem sikit...

Meh singgah sat di

BabyAndKidsCollections

klik pada gambar nie bole...

Inilah hasil nyer.. Jika nak nampak lebih jelas, klik pada gambar nie yea.. aku dah link kan...

Thank u semua....:-)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...