Kawan-Kawan Saya

Monday, March 02, 2009

:::: Mainan Yang di Kongsi BersaMa ::::


Nak citer pasal mainan yang aku belikan untuk Iman tempohari kat My Dear Warehouse sale tue.. erm.., balik ajer rumah Jumaat aritu.., aku bawa masuk beg plastik yang berisi mainan tue.. then, anak buah aku si nain tue.. ngekor ajer nak tau apa ada dlam beg plastik tue... hehehe...!!!~~ dia memang skang dah tau kalo ada beg plastik, mesti ada benda... Dia yang punggah2... then, dia keluarkan mainan tue dan kata.. Nak.. Nak.. ukak... (buka).. suruh buka la tue... aku pun buka la.. Mcm biasa apa sahaja mainan yang aku beli, mesti Nain yang akan rasmikan... So, jom kita saksikan bagaimana Nain dan Iman main mainan ini dengan cara tersendiri....


Kutip bola tue yea... rajin2 la ngutip.. jgn campak2... Mula2 Nain tak tau main macamane. dia nampak ajer bola terus balik... akupun tunjuk cara2 mainnyer.. baru dia paham...

tengah duk mencari bola yang dah terkeluar tuee..

Ha... kan dah pandai main daaa.....


Jom tenguk cara Iman main pulak....

Iman cuba menagkap bola.. haha.. dah mcm keeper nak nangkap bola da.....

haaa.... dah dapat pun bola..... terus berpaut...

dan.... ini bola yang dia dapat... apa lagi.. masuk mulut la jawabnyer....


2 comments:

KasiH said...

cute iman..dia nak rasa dulu bola tu...nnt baru leh main...hehehehe..

aTan and JuLies @ aYu said...

ryn... itu ler pasal.. sedap agaknya kot... hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...