Kawan-Kawan Saya

Friday, March 06, 2009

::: Kerja SeKolah Dari Kak Wana :::


Tag kali nie dapat dari kakak cyber kesayangan aku... hehehe..:-) Sapo lagi kalo bukan Kak Wana yang meminta aku untuk mempamerkan peti ais aku... hahahaa..!! untuk pengetahuan semua, aku takder peti ais lagi sebenarnya... Kesian aku kan..?? Sebab aku takder peti ais sebab aku sekarang menumpang di rumah mak aku lagi.. Jadi, barang2 keperluan rumah memang aku belum beli paper lagi.. termasukla katil tido aku.. Itu semua barangan mak aku.. cuma gobok iman itu sajer yang aku beli... Hehehehe.. tunggu la aku masuk rumah sendiri baru lengkap kesemua barang...

So, untuk tidak menghampakan kakak aku nie, aku tunaikan la juga.. Tapi, aku pamerkan peti ais mak aku la.. Aku dah minta izin dah ngn mak aku... :-)

so, syarat2nya:
1. Ambil gambo depan peti ais anda
2. Jenama peti ais anda
3. Apa yang anda letak depan peti ais anda
4. Isi dalam peti ais anda
5.Ceritakan sedikit dimana anda beli dan bila anda terdetik nak membelinya


Ok... Ini muka depan peti ais mak aku.... Cuba teka Brand aper...?

Brand Toshiba la.... Toshiba Hybrid Plasma 390L

Hanya ini sahaja yang aku lekatkan kat pintu peti ais mak aku... No. telefon Shell Gas.. Senang nak refer biler gas abisss...

Atas peti ais nie ada bunga telur dan bunga artificial.

Selalu org letak benda alah nie depan peti kan..?? tp, aku letakkan kat tepi.. sebab aku nampak mcm semak pulaks letak kat depan.. hehehehe..


hehehehe.. isi dalam peti nie.., aku leh tepek benda nie jer la.. sebab ini sahaja barang aku... yang lain barang mak aku.. aku tumpang letak susu n cooler ice aku..

so, soalan yang ke 5 :
~~ Actually, peti ais nie mak aku beli tahun 2005 di Puchong. Aku yang suggestkan peti ais nie sebab specifications nya sangat la bagus.. sebab dia ada Hybrid serta tidak memakan kuasa letrik yang banyak. Mak aku beli peti ais ini sempena masuk rumah baru kat Putrajaya masa tue.


YESSSS!!!! Keje Sekolah sudah pun siap....!!!!~~~ hehehehe.... :-)



2 comments:

Mrs. Simplicity said...

alaa, x buat la homework si wana ni. huhu...

Jue @ atanayuiman said...

buat alya... jgn tak buat...
kang kak wana denda kang...
hehehehe.... sebelum kena denda baik daku wat dulu... huhuhu!!!~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...