Kawan-Kawan Saya

Sunday, March 08, 2009

::: MomBloggersPlanet Contest :::


Baru-baru nie aku dapat satu msj di shoutbox dari MomBloggersPlanet yang mengatakan blognya ada menganjurkan satu contest untuk semua blogger. Jadi aku pun dengan berbesar hati cuba untuk memasuki contest ini sebab adiah yang ditawarkan cukup menarik. So, kepada ibu2 yang lain ingin mencuba, boleh la ke blog MomBloggersPlanet nie. Boleh lihat sendiri cara2 penyertaan dan adiah2 yang ditawarkan.

Sebelum ini, aku tak pernah dengar tentang blog ini. Aku dapat tahu blog ini pun melaui msg yang dihatar pada shout box aku tue. so, aku pun try visit us. Memang menarik blognyer sebab terdapat directory blog2 yang lain. Baru ku tahu tentang blog ini. Kita punya blog pun boleh link kan disana.. Kalo nak try, klik pada SINI. Aku pun dah try register kat sini.

disini lah aku dapat tau tentang contest dan blog MomBloggersPlanet.

So, untuk contest ini...., adiah utamanya ialah

One Grand Prize - worth RM230

1 Osim Uvibe Massage (for mom!)
1 Luvable Friends Onesies (9-12m)
2 Luvable Friends Bib

Menarik bukan adiahnya..? Of course lah aku memilih adiah nie sebab aku belum ada massager seperti ini. Dan semestinya aku memerlukannya...

Bila ada massager nie, boleh la aku massage dimerata2 badan aku.. so, pengganti kepada asben aku la benda alah nie.. Ia boleh tolong urutkan kaki, peha, betis, badan, tengkok dan sebagainya seperti di atas gambar nie...

Kepada kawan2 sekalian, jom klik pada link ini :

Klik pada gambar atas nie juga jika anda nak joint contest ini..



***** Sila lah tinggalkan comment pada post nie ekk..?? thank u.. :-) Luv u all..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...