Kawan-Kawan Saya

Tuesday, March 24, 2009

:: Meh Baca Benda nie mehh...!! ::


sekarang nie aku tengok emel inbox aku dah penuh dengan msg.. dah bersawang banyak sangat emel2 berantai nie.. So, aku pun tgh menjalankan proses pembersihan untuk membuang msg2 yang tak patut disimpan lagi... tgh duk belek2 msg yang ada tue.., aku pun teringat dengan satu email nie... Emel ini aku terima pada tahun 2004. Emel nie berkenaan dengan karangan seorang budak sekolah semasa peperiksaan. Bila aku baca emel nie.., pastue membuatkan aku tersenyum sendiri.. nak tau sebab apa aku tersenyum sendiri... Meh kita baca kandungan karangan budak ini....



page 1


page 2

last page


** itulah alkisah isi kandungan karangannya... cikgu yang menanda kertas periksa nie pasti tersenyum sampai ke telinga agaknya.... aduss... aku teringat semula camner la karangan aku masa budak sekolah dulu.. huhuhu!!!~~ dah la aku nie pelat dulu.. pasti cikgu yang menanda kertas aku susah nak faham karangan aku agaknya...

4 comments:

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

hahaha
lawak la
teringat ak karangan aku masa sekolah rendah dulu
kelakar

Puan Iza said...

hehehhe..kelakar...

*MaMa HeRdA* said...

Saya pun ade family gak..hehehe...kelakor..

Jue @ atanayuiman said...

tinie >> ko tau talk.. aku baca mula2.. gelak mcm nak pecah perut.... memang melawakkan..

Pun Iza >> memang kelakar.. baca banyak kali pun tak busan...

Mama Her >> huhuhu.. mcmane la karangan masa jadi budak sekolah dulu...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...