Kawan-Kawan Saya

Wednesday, March 25, 2009

::: Iman Zafran Jumpa PAED Arini :::


Arini aku MC. Ada 2 sebab aku MC.
  1. Bawa Iman Zafran jumpa PAED
  2. Aku kena follow up kandungan.
Arini pagi2 pukul 8 lebih dah keluar rumah untuk espital Ampang sebab Iman Zafran ada check up di Hospital Ampang. Sampai di hospital dalam pukul 8.45pg. Macam biasa buat pendaftaran di kaunter. Selepas itu, terus ke klinik PAED untuk jumpa doktor pakar di sana... Sampai di klinik paed.. Iman di panggil untuk ukur ketinggian dan timbang berat.. Berapakah berat Iman dan ketinggiannya..?
  • Berat - 8 kg
  • Tinggi - 72cm
erm.. berat iman sekarang naik tak banyak.. sebelum nie 7.9kg.. 100 gram ajer naik.. huhuhu!!!~~ bukan aku tak bagi makan yea... ari2 iman makan.. dan ari2 minum susu + nestum... Mungkin disebabkan iman sekarang semakin aktif dan Iman jarang tido siang.. Iyerla.. orang kata anak membesar dalam tido.. mungkin jugak tue kan... Paper beratnya tetap under control dan cantek grafnya (bak kata doktor PAED tue..) Dan juga Iman sihat walafiat.. Alhamdulillah.. after 5Months iman sihat tanpa sebarang jangkitan kuman lagi.. Pada 1st 5month memang merunsingkan aku. Hopefully Iman Zafran sentiasa sihat walafiat....

masa mula2 sampai.. Iman tgh lena dibuai mimpi..

ayah iman tgh menunggu giliran untuk dipanggil...

Inilah kaunter klinik PAED nieee...

Tgh tunggu giliran.. Nasib la tak ramai org lagi masa nie.. No giliran kami 1007. huhuhu..!! kalo lambat sikit ajer.. leh jadi 1030... tak berjanggut nak nunggu..??

awek pelatih tue akan panggil nama kanak2 untuk ke bilik penimbang.. masa aku tgh snap nie.., dia nak panggil nama Iman.. hehehe..

aku & iman yang telah bangun dari tido...

Itulah Iman Zafran yang sekarang nie amat suka masukkan tangan ke dalam mulutnya..


** after balik spital nie... kami ke klinik dan juga Ampang Point.. Untuk apa aku ke sana..?? huhuhu..!! nanti aku citer..



2 comments:

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

berat gak iman zafran ni
fatin 7 bulan hari tu 7.3 jer..

Jue @ atanayuiman said...

itu ler... beratnyer ok.. under kontrol lagi... kalo tak dulu 3monthas ajer dah 7kg... Now maintain 7months naik 1kg ajer...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...