Kawan-Kawan Saya

Friday, January 29, 2010

A$TRO....


Semalam balik rumah..
aku ternampak kuali di atas rumah aku...

 
itulah kuali siapa ntah tersesat kat situ..
Yuhuuu..!! udah pasang Astro rupanya rumah aku..
Asben aku pasang astro rupanya semalam..
Terkejut dennnn..


Sudah di letak kat diatas itu..
Amik Astro B-yond ker..?? Idoklaaa..
Amik package paling muraaahhhh.. sebab nak jimat $$$$$..
RM37.95 punya..

Okla.. janji leh tengok Raja lawak dan AF nnt... 
khkihkih..!!
gambar pun clearrr... itu yang penting..

8 comments:

fazilzura said...

wahhh beli Byond punye ker jue..

diorg ckp kalau TV lcd nnt jd cm 3D

Wafaa said...

betul. janji clear. hmm mcm nak try beyond la plak :p

Ibu Mifzal said...

wah dah ada astro ek..ok la tuh..kalau astro mmg gmbr clear..kalau duk hulu cam akak ni..mmg wajib psg astro..kalau x mmg x dpt siaran la w/pun tv3..huhu..

Ibu Mifzal said...

eh..nak tanya..ni rumah baru jue kan..seronoknya dpt duk umah sendiri dah..

Zaila Mohamad said...

Waaah, best tuuu..Zaila pun nak kena tunggu masuk rumah baru dulu baru boleh pasang Asteruk ni & of courselah nak amik pakej yg paling murah je sebab kami masing2 bukan hantu TV..hihihihi

mamashasha said...

wahhhh ate kuali kat atas rumah ye jue???
tak dpt beyond pun takpe janji dpt astro jugak.....layan AF & RAJA LAWAK rupenye....

Mrs. Simplicity said...

beyond charge dia bape eh? eceh, berangan la jap. tp tu la, astro skang ni mcm keperluan, bukan lg kehendak kan?

Ryn said...

sudah ada piring tu bertenggek kat rumah, tidak ler bosan sgt kan...astro beyond tu besh ke?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...