Kawan-Kawan Saya

Tuesday, January 19, 2010

Warm UP..

Nak kasi warm up dulu..
sebab reader card takde.. so, ini antara picas yg ada dalam camera compact ku..
so, ada gambar yang blur sedikit laaa..

hehehe..

@LCCT

with kak nor

atan & ayu

iman baru bangun tido

dah sampai KK. pukul 1tgh malam

gambar blur sedikit..
Inilah person yang tunggu kitorg kat sana.
siap ada nama tuee.. hehe


sarapan pagi esoknya..
sebelum meneruskan destinasi untuk memulakan perjalanan kami.
Aku bangun pukul 6.30pg tapi dah terang benderang daa.. hehe
subuh sana dengan sini tak sama..
so, subuh gajah la jawabnyaaa..

iman dengan straw..

kami bersarapan pagi dulu..

menikmati nasi lemak sabah..
yang lainnya.. ada sup bila kita makan kat sana..


3 comments:

mamashasha said...

wakaka jue betul sgt pukul 6 dah terang oooo.....pukul 5 mcm pukul 6....7.30 pg matahari dah terpacak....

Mama_Aqish said...

warm up setelah balik bercuti...biler nak upload citer???tak sabo nak baca ni

alyyani said...

tu yg best kt sana time lain. time buka puasa, kul 5 da buka. iman lena tul dalam stroleer tuh..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...