Kawan-Kawan Saya

Thursday, January 14, 2010

E.R.L


Pagi tadi aku gie kerja naik ERL tue.. Sebab aku gerak dari Ampang. Semalam nak ke JCard Day Maluri sebab nak cari penyangkut baju. dapat juga akhirnya. Aritu ke JCard Balakong, mahal la. nasib tak beli. Kali nie dapat gaks yg murah. Itu yang aku gerak dari Ampang. Aku tak bawa kereta sebab asben aku nak balik nnt naik kereta. So, aku kena pergi keje naik ERL la jawabnya. Best pulak naik ERL pagi tadi. Relax dan tenang. Tak macam hari2 naik kereta. Menghadap jalan JEM.. Busan dan letih laaa..

Naik ERL tersangatlah tenang dan relax. Fikiran pun masih bersih cuci tanpa pencemaran apa2. Di samping memandang panorama yang menyejukkan di waktu pagi. Naik dari Bandar tasik Selatan - Putrajaya = RM5.30. Sampai kat Putrajaya, adik ipar aku amik.. terus ke opis.. senang sikit.. Aku nie takut nak naik bus.. sebab dah berkurun lama tak naik bus.. agak penakut sedikit. hehehe..

pemandangan di dalam ERL pagi tadi. tenang jer kan..?? aku rasa relax laa..
skang nie pun, aku dah malas nak drive.. letih la drive nie...

menikmati panorama di luar.. sejuk dan menenangkan saja.


*** arini aku terlewat masuk opis disebabkan telalu seronok menikmati panorama di pagi hari.. waceehh..!! alasan jer lebih.. hehe.. aku keluar lewat.. sebab tue aku lambat.. hehe

7 comments:

@lfidah @dim said...

bestkan naik ERL..akak pnh ler rasa naik ERL masa dok putrajaya...

Jue @ atanayuiman said...

kak fidah >> okla.. best sebab tak eprlu bersesak2 ngn org macam naik bus.. relax jer... selalu gaks naik.. cuma kali nie, pagi2 dah terjah ERL..

nome said...

pes time tgk pemandangan dlm ERL setenang itew..cuba jue naik putra lrt..sure pitam punyer...very sesak like dlm tin sardin...haru tol nak dpt tmpt duduk...berebut2...

Mrs. Simplicity said...

erl tak penah naik lagi. tp tu la, bak kata nome, kalau erl nmpk tenang je. kalau tren lain mmg macam sardin. pergi keje ok lagi, semua wangi2. balik keje, tutup idung tahan nafas la jawabnye. ehehe...

Ryn said...

ERL tak sama mcm naik komuter or LRT...lain sikit rasanya...lebih tenang kan..

M@L@ said...

npk selesa...x padat mcm dlm bus...

fazilzura said...

xpenah lg naik ERL .. but kwn2 akak yg kejo putrajaya mmg ramai naik dr tasik selatan ke putrajaya.. senang , cepat , jimat ...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...