Kawan-Kawan Saya

Monday, January 11, 2010

Berhujung Minggu D'Ampang


Minggu nie kami balik ke Ampang. Jadi, berehat-rehat di rumah BONDA terchenta. So, tiada apa-apa plan untuk minggu ini. Motif utama balik ke Ampang adalah untuk membasuh baju yang telah tertunggak 2minggu.. hehe.. bukan tertunggak sebab apa.. sebab malas nak membasuh tangan. Aku sekarang tak larat nak membasuh pakai tangan. Sakit pimggang la.. sekarang nie mudah benar sakit pinggang dan sakit belakang.

Akhirnya, 4 trip aku membasuh semalam. letihnya.. membasuh sambil melipat kain baju yang banyak.. hehe Aku mesti selesaikan sebelum ke Sabah, kalo tak berdouble lah baju nak kena basuh..

Jadi, semalam membuat projek ikan keli bakar.. hehe.. sedapnya. .

bahan-bahan untuk di buat kuahnya. perlu di bakar dahulu.

iman yang baru bangun tido..

proses di bakar..

ikan yang sudah di bakar. Kuahnya yang tak ingat untuk di snap.. hehe sebab laju jer dah abissss...



PhotobucketPhotobucket

3 comments:

alyyani said...

ikan keli bakar tu jue, terangkat! mmg favorite. terliur jap..

mamashasha said...

ko ni alya tekak pun sama ngan aku....aku pun suke keli bakar ni....sedap nye jue...akak balik kg baruu dpt makan kat klang susah nk bakar2....hehe

wawa_addien said...

uikss..sedap nyer!!!
tgk ikan tu, terus lapaaarrr

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...