Kawan-Kawan Saya

Tuesday, April 28, 2009

::: Aksi2 mereka Ini.. :::

Ari minggu lepas, aku ajak mak dan Nain pie Ikea.. saja pie jalan2 sebab aku nak beli stok lilin yang dah nak abis daaa... sebelum kehabisan, baik aku beli awal... Huhuhu..!!!~~ rupanya harga lilin nie dah UP la.. sabo jer la aku.. Dulu harga untuk 100pcs = RM7.90 ajer.. Tp, la nie dah RM11.90. Aku tak tau la sejak bile harganya naik.. sebab dah lama aku tak beli stok nie.. Dulu masa RM7.90, aku beli stok sekali banyak... So, kali nie aku amik 2pek ajer... Nunggu dia kasi murah laaaa....

Aku saja nak bawa Nain nie.. sebab sian nengok dia.. Busan agaknya duk umah.. Ayah nya keje sempena ada Pesta Buku aritu.. Mamanya pulaks kat Perak, tak dapat balik sebab jaga budak periksa.. Ialah budak2 Uitm skang tgh periksa skang nie.. Tue yg aku kesian tgk tue... Jadi, aku bawalah dia jalan2....

Iman dan ayahnya....

dah busan kena sangkut, duk pulaks dalam troli.. hehehe..

Gelaks sakan si Iman nie.. apa yg dia suka sgt ntah..

Yang nie pulaks Baby Tua.. hehehe.. Dia pulaks yang duk dalam nie.. Patutnya Iman tp bg dia duk pulaks..

Kalako pulak aku nengok dia dalam stroller.. sebab tak pernah pun dia nak duk dalam tue...


Kami di Ikea tak lama.. Sekejap ajer.. Sampai kul 5.45ptg.. Kul 6.50ptg dah gerak balik da.. Takleh lama2 sebab pas Maghrib kang dah time tido iman... Kang kalo tak sampai umah, dia dah ngamuk2 dulu kat situ sebab nak tido... Serik maaa.. nanti dia jerit2... Tak larat aku nak handle..

3 comments:

Leen Die said...

comel tgk iman senyum..nak gigit pp sikit boleh tak iman?nain lak sah2 org ckp mnlah si jue culik anak mat salleh nie..

aTan and JuLies @ aYu said...

leen >> hehehe.. itulah dia.. bukan senyum pun tue.. tgh duk menjerit2.. skang nie dia suka jerit2 la leen... geram tul.. hahaha.. anak mat salleh mana la daku culik tue.. hehehe.. jumpa org duk panggil ATOK ajer..

kaklong said...

gembiranya dapat tengok mamat2tu. tapi hati tibe2 rase sedih + pilu lak. dah nak 2 minggu tak jumpe nain. nain...mama rindunya kat nain.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...