Kawan-Kawan Saya

Friday, April 24, 2009

::: Arini Kaya dengan Makan ::;

Arini kat opis aku ada mesyuarat untuk Pejabat Perkhidmatan Pelanggan. Biasala tiap2 tahun akan dijalankan meeting nie.. So, seluruh negeri akan dtg kesini untuk bermesyuarat.. Nasiblah meeting kali nie aku tidak terlibat untuk mengambil minit mesyuarat.. Alhamdulillah.. hehehe.. sebab lagipun arini aku malasss.. takder mood... So, Kalo dah ada mesyuarat nie.., maknanya ada makan2 la kan..?? so apakah hidangannya..? Jom lah kita cuci mata jer.. sebab arini aku malas nak menaip daaaaa..

SO layanzzzzzz.....

sayur kailan

ikan sweet sour

yg nie aku tak tau namanya... ayam goreng tepung kot..

daging masak kicap..

kerabu mangga

sambal belacan

4 comments:

elly @ suely said...

dah ler aku ngah lapo nie... ko idang lak ngan makanan2 nie... uwarghhhhhhhhhh lapooooooo

ppb_ppkp said...

kelakor je akak tgk ayam goreng tepong tu,..hiihhii

Tinie said...

wei wei apsal ni asyik makan2 jer aku tengok?? ko sengaja buat aku jeles kan??

fazilzura said...

mak aii .. cmner nak slim ni..
kalau hari2 dpt makan preee

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...