Kawan-Kawan Saya

Thursday, April 09, 2009

:: Aku Nak Bagi Tag Kepada Orang2 Ini :::


hahaha...!!! Tag ini adalah ciptaan aku sendiri... sajer aku buat tag nie kepada semua.. Iyerla.. Mostly aku kenal semua melalui alam cyber aja.. ada yg aku kenal anak dah besar2 daa.. so, aku nak TAG korang pasal anak..

Tugasan :

1) Letakkan Gambar Anak yg baru lahir. Gambar kalo boleh mestilah gambar yang msh dalam wad maknanya gambar anak hari PERTAMA.

2) Letakkan butir ini :

Nama penuh :
Nama Panggilan :
Jantina :
Tarikh Lahir :
Tenmpat Lahir :
Berat Lahir :
Cara Kelahiran :

3) last sekali... apakah harapan korang pada anak ini.. dan korang nak anak ini jadi apa besar nnt... dan KENAPA..?

senang kan....??

CONTOH : aku mulakan dengan aku dulu...

Inilah anak aku masa baru lahir.. sungguh nampak sembab kan.. Komen sikit.. hehe..


Nama penuh : MUHAMMAD IMAN ZAFRAN BIN SHAHRULIZAM
Nama Panggilan : IMAN
Jantina : LELAKI
Tarikh Lahir : 13 OGOS 2008
Tempat Lahir : Hospital Ampang
Berat lahir : 3.18 kg
Cara Kelahiran : NORMAL (vakum)


Harapan aku pada Iman Zafran :

aku berharap supaya Iman Zafran akan menjadi anak yang soleh, patuh pada suruhanNYA dan taat pada ibu dan ayah.. Aku dan asben aku berharap supaya Iman Zafran akan menjadi DOKTOR suatu hari nnt.. Kenapa Doktor..?? sebab masa kelahirannya ada komplikasi, jd dari situ timbulnya perasaan supaya Iman akan jadi doktor di mana dapat merawat semua pesakit yang mengalami pelbagai penyakit....

Okla... Orang yang aku Nak Tag :
  • Mama Inshe
  • Mama 4 princess (kak Ai)
  • Mama fatin
  • Mama Izz Zaharin
  • Mama Aina Dalily
  • Mama razi & Izzat
  • Mama Aqish
  • Mama Adam
  • Mama Danish (teha)
  • Mama Nia
  • Mama Alya
  • Mama Aqil
  • Mama Hanna Qaisara
  • Mama Kelvin
  • Mama Qimie
  • Mama Hana
  • Mama 2 Boys (kak Her)
  • Mama Rayyan (Jiey)
  • Mama Rayyan (Leen)
  • Mama Luqman (Kak Na)
  • Mama Ikmal (kak kir)
  • Mama Ayrissa
haaaa.. panjang punya list.. Jangan lupa buat yek..!! LuV u laaaa....

11 comments:

Tinie said...

ok bos!!akan ku buat tugasan yang bos bagi secepat mungkin..

aku tau lah ko cuti kat rumah, xder keje nak mengtag orang plak yer..

alyyani said...

aa...jue, tag yg simple tp best! ondway!

Mama_Aqish said...

wah ramainyer kena tag...tak aci Jue kenakan semua...tak pe2 nanti kita bagi tugasan tag kat jue len kali ek

nasz said...

woi, namaku atas skali??

♥ Eda ♥ said...

alamak..kena tag sampai 2 kali..tq jue..;)

*HeRdA* said...

jue..aku dh buat..t.q jue..

Ada Ayrissa said...

aiyak....
kena jugakkk..huhu..
tq2...
nnt kita wat ek?
byk hutang tag nih..

Yusliza said...

Mama Hana tu..Hana mana??hehehe..anak kite nama Hana Alisha..kite ni mama hana la..

werdah said...

kak ai,kena jawab utk 4 org.ngeee

aTan and JuLies @ aYu said...

to all >> dah siap lum keje sekolah nieee..??

to Yusliza and Werdah >> tugasan ini anda pun perlu langsaikan.. hehehe..

ai said...

UIk...! ada gak ye..nanti aku jawab ye??? hihihi..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...