Kawan-Kawan Saya

Saturday, April 18, 2009

::: Iman Zafran 8 Bulan :::

Dah lama aku tak bercerita pasal ank ku yang sorang nie.. pejam celik dah pun 8 bulan usia Iman Zafran... Apakah perkembangan Iman sepanjang nak masuk 8bulan nie ekk...??

Nie masa balik kg sg besar mggu lepas

  • Iman sekarang sudah pun maju kedepan.. Maknanya dia dah mula menampakkan ciri2 dah nak merangkak da..
  • Dia paling suka ambil HP darfi benda2 lain..
  • dah pandai minta di angkat..
  • Dah mula kenal org, bila dia nampak org tak baper kenal, dia akan mencebik nak menangis sebab takut. Maksudnya lambat mesra sikit.. lepas tue Ok da.
  • Mulutnya teramat labising.. suka menjerit2..
Itu sahaja perkembangan terbaru Iman zafran... Arini aku demam sebab BENGKAK SUSU.. huhuhu..!!!~~ even aku tak nyusukan iman, tapi aku still kena demam nie. B aku teramat la sakit. tak larat rasanya.. badan panas pastue kepala pening dan berdenyut2. Alhamdulilah malam nie dah surut sikit daa....

5 comments:

Mr. Mrs Zaidi Diaries said...

Jue izz perkembangan terbaru dah leh lambai orang kalo cakap bye bye..happy sangat tengok.. kiut bile kita babai dia lambai... tapi dia gerakkan jari jekk.. tak reti nak gerakkan kekuat dia bukak katup jek jari dia lambai kekeke

Jiey^Mien said...

Get well soon Jue.. Ian pun suka hp compare to other things.. Hehehhee..

ppb_ppkp said...

iman dah besar ye... seronoknya tgk anak2 kenkawn dah membesar..

oYa said...

huhuhuh sekejap je kan dah besor iman....huhuhuh

aTan and JuLies @ aYu said...

kak wana >> iyer ke kak..?? hehehe.. mst comel tangan dia terkutap katip...

Jiey >> aah la.. pandai tul dorang nie memilih kan..??

Kak Imah >. aah kak imah.. best nengok perkembangan dorg.. Hopefully, akan juga akan merasai nnt.. ;-)

oya >> aah.. kejap jer rasa nyaaa..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...