Kawan-Kawan Saya

Tuesday, April 21, 2009

::: Besarnya Bantal Pelukmu Tu nak.. ::


Gambar nie dah lama dah snap.. saja takder keje nengok kan si Iman nie tido.. Dia kul 7 dah mula lentok2 kn badan nak tido.. Aku nak tgk citer Spa Q (masa tue la) pun susah.. Skang nie layan Matahari laks.. slalu kalo aku nengok, mesti tak sempat nengok sampai abiss..Iyerla.. kul 7 ajer dah ajak masuk tido.. nak tak nak layan kan la.. aku tido kan dia dulu.. Then, bila nak sambung nengok.. dah ujung2 nak abis da... Cian aku... hehehe...


Nengokla aksinya tengah mendakap bantal peluk besar tue.. mesti dia ingat aku.. hehe.. kena sendal kat tepi tue.. takut nnt terhantuk kat dinding tue.. Kalo korang nak tau.. sekeliling katil tue abis aku halang dengan bantal...satu katil dia akan ROUND.. dia paling suka bhgn yg tempat sejuk.. tempat aircond tue menghala.. kalo dapat port tue.. Lena dia tido smp ke Subuh...

asben aku salahkan aku sebab Iman ikut aku suka tido dalam aircond.. Nak wat camner.. masa aku pregnant, memang badan aku rasa panas ajer... B4 pregnant, mmg aku tido tak pakai aircond pun.. Pasang kipas pun dah sejuk daa.. Apa boleh buat, maknanya lemak byk dibadan.. Huhuhu..!!~~

6 comments:

@_da said...

Alahaiii cutenyerr dia tido....

M@L@ said...

becau nyer batai polok...

Ada Ayrissa said...

alahai cutenya...hehehhe

♥ Eda ♥ said...

tu aaa kat msia klau takde ekon mmg lenjun budak..berpeluh2 merengek je..sama cam aina gak..byk songeh budak zaman skang..wakakaka

Wafaa said...

saya punye iman lak kalau tido mesti mau peluk Ibu or Ayah. hmmm...

rosmona said...

ju, anak ko lasak mcm maknyer..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...