Kawan-Kawan Saya

Wednesday, April 29, 2009

::: My Purse :::


Tugasan yang diberikan oleh PN Oya... hehehe.. lambat tul aku nak buat tugasan nie... Jangan mare yea.. :-) Bukan aper.. aku rasa, baru jer aku cerita pasal purse aku.. hehehe.. takper la.. aku post la lagi sebab tugasan nie memerlukan lebih details apa yg ada dalam PURSE ANDA..!!

A. Snap the picture of both inner and outer of your purse

~~ outer

~~ inner

B. Introduce your purse brand, price & where you buy.

~~ korang baca la sendiri tue ekk.. aku beli ngn member jer.. Harganya aku tak ingat tapi murah jer.. hehehe.. :-)

C. Take out whatever its inside your purse

Inilah semua yang ada dalam PURSE aku nieee...

Kad2 Club.. JUSCO, Bonuslink, UO Card, Touch n Go, Tesco Clubcard, Hinode Card

Kad2 ATM ku..., Maybank, bank Islam, Affin Bank (dah tak pakai pun simpan gaks) hehehe.., Kad Kuasa, Kad Nikah and My Lesen..

Business Card n so on... BodyShop Card, Kat akak aku, CLEO studio Card, Lovely Place Car and Kad PAED Iman.

Wang aku.... Nak bayor hutang2 kutu n sebagainya...

Gambar2 aku n asben aku.. Upsss.. gambar iman takde la...

Voucher Jusco...

D. Tagged other 7 persons.
  • Kak Konah
  • Redzana
  • Kak Wana
  • Ita
  • Suhida
  • Alfidah
  • Wafaa
*** jangan lupa buat tugasan.....

E. Comment on your friend’s (who tagged you) purse.
~~ aku suka akan KAD NIKAH dia sebab ada Tulisan JAWI... Kad Nikah dari negeri mana yea..??

5 comments:

[I][T][A] said...

hai jue.. comelnyer purse.. berkenanlah ita tengok... jue samalah kita.. dalam purse ita pun tak ada pic raisha.. terlupa sudah nak taruk... hehehe

Jue @ atanayuiman said...

ita >> hehe.. Purse murah ajer... Ok.. buat tugasan ini ekk..??

mama auni firdina said...

hmm..puan jue..kad nikah tu ade tulisan jawi ekk??gaya tgk cm negeri selngor jer..heheheh..klu selangor,kt sya nye kad nikah xde lak tulisan jawi..huhuhu

Mrs. Simplicity said...

jue, jgn ckp kite banyak duit ek. dia tu ha duit bekepok! hehehe...

Jue @ atanayuiman said...

auni >> tak, kad yang ada tulisan jawi tue, kad PN OYA.. Yang memberi tag kat Jue.. Jue nengok kad dia ada tulisan jawi. Kad selangor memang takder pun..

alyyani >> duit nak bayar hutang.. hehehe..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...