Kawan-Kawan Saya

Tuesday, April 07, 2009

:: Apa Iman Zafran Sedang Lakukan..? :::

Semalam kami ke MPAJ.. untuk apa kami ke MPAJ..? nnt aku ceritakan... Ini nak cerita pasal anak kesayangan aku nie.. hehehe.. Jangan la boring kalo aku asyik citer pasal iman ajer yeaaa..

Semalam selepas balik dari MPAJ.., ayahnya bergegas siap untuk ke sekolah sebab dah lambat.. Sampai rumah pukul 1ptg.. mana tak lambat kan.. iyer la kat MPAJ tue lama sangat la tadi..

so, sampai rumah tinggal la aku dan Iman.. takde menda nak buat.., aku main2 la ngn iman nie.. hehe sambil2 tue aku surfing.tgh2 aku surfing aku perhatikan telatah iman nie.. apa lah yang sedang dilakukan dia ekk.. Jom kita tengok...

Alamak..!! awal2 lagi dah kantoi.. dia perasan pulak aku nak snap gambar dia.. takpe la iman.. teruskan apa yg kamu nak buat..

dia cuba mengambil pemainan drum music tuee.. huhu..!! nak bawa kemana tue..??

alamak!! 2nd time dia nampak lagi.. hehe.. mcm tau2 ajer muka nak masuk blog...

Inilah dia aksi yang dia nak tunjukkan... aku nengok berulang2 kali dia angkat montot tinggi2 nie.. Belajar nak merangkak la tue.... Bagus sayang... caiyok..!! Caiyok..!! merangkak cepat2 yeaa...


** tp, bila aku perhatikan.., dah macam nak buat break dance la pulaks.. bumping pun ada gaks.. hehe.. **


7 comments:

Ryn said...

stunt ape tu iman...hehehe...sama laa drum tu cam adam nyer...beli kat tesco...

Mrs. Simplicity said...

sama mcm nia la aksi iman ni. cuma tangan nia x terangkat lagi. dok angkat bontot jek. huhu...

Jue @ atanayuiman said...

kasih >> ntah la nak nunjuk stunt dia tueee..aah beli kat TESCO ajer.... abg Nain dia punya.. :-)

Ummi Nuhlan said...

iman..iman....seronok auntie tgk iman tau...

Jue @ atanayuiman said...

kak imah.. itu la.. makin besar, makin mcm2 la gelagat dia...

A.I said...

wakakakaka..mmg macam ni le pesen bebudak nk blajar merangkak..mmg kelako! kadang dia leh gostan lak!

Jue @ atanayuiman said...

hehehe... itu la.. budak baru blajar katakan... :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...