Kawan-Kawan Saya

Friday, April 17, 2009

::: Celcom BERUKBAND aku BUAT HAL pulak :::


Inilah menatang CELCOM BERUKBAND aku..

HAaa... Inilah namanya pantang dipuji terus terpeleot jadinya... HAHAHAHA...!!! Geram aku dibuatnya.. Mana Taknya CELCOM BERUKBAND aku buat hal.. Haaa.. kan dah dinamakan BERUKBAND.. Nyampah tul aku...!!!~~ sebab tue la blog aku dah 2 hari tak berUPDATE... Bukan aku takder cerita or malas tapi menatang nie buat HAL pulaks... Aku memang rajin nak mengUPDATE blog nie sebab ari2 aku kena UPDATE blog "BabyAndKids" aku tueee....

Dah bersawang pun blog aku even baru 2days tak UPDATE... Yang aku bengang dengan BERUKBAND nie sebab hanya YAHOO MAIL and nak sign BLOGGER jer tak boleh.. Yang lain2 semua boleh.. Heran tul aku.. Dalam sehari aku relax lagi.. Masuk hari ke-2 aku terus tepon customer careline dia... Haaa..!! mcm biasala jawapan yg diberi.. NAK UPGRADE...!! Katanya sampai 24 April nie.. Iyer ke..? kalo UPGRADE2 tak elok gaks camner tue....? Sapa nak jawab..? Nasib la arini dah boleh daaa.. lega sikit aku...

Lepas nie leh la aku berblogging balik.. huhuhu..!!~ yang aku rasa bengang sebab blog biz aku tak berUPDATE.. org sibuk tanya pasal barang baru dan mana yg available.. tue yg aku letih tuee, sebab byk brg dahSOLD OUT tp org sibuk tanya.. Penat aku nak jawab... hehehe... NOW!!! aku leh UPLOADkan stok2 baru aku....

Even aku tak leh nak update blog aku, tetapi aku tetap melawat umah2 korang.. cuma aku tak leh nak tgglkan komen ajer... :-)

** alamak!! aku terlepas nak joint baby cute contest dari MAMA AQISH laa... huhuhuhu..!!~~

2 comments:

A.I said...

aku tak guna berokben..aku guna line je sbb umah aku ni pakai computer kapok zaman tok nenek..ngeh ngeh

saveme_zero said...

jue..ni perkara biasa. mmg kdg tak leh masuk yahoo & blog, tah apahal taktau la.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...