Kawan-Kawan Saya

Tuesday, April 14, 2009

:: Sekitar Majlis Kahwin Kawan Baik Asben Aku :::

Hari Ahad (12/4/09) lepas.., kami telah pulang ke Kg asben aku di Sg. Besar untuk menghadiri Majlis perkahwinan kawan a.k.a pengapit laki kawin kami iaitu En. Yasir & Pn. Murni.... Majlis telah berlangsung di Kg Sapintas, Sabak Bernam...

Kami gerak dari Ampang pukul 6.30 pg... Memandangkan Sabtu tue asben aku ada sekolah ganti, jadi kami terpaksa balik awal pagi.. Tetapi pagi tue, kami balik kg asben aku dulu untuk bersiap2 sebelum tolak ke majlis... Tema kawinnya adalah kaler GOLD... Majlis nie ada 2 pengantin.. kakak dan adik.. Buat sekali satu majlis..

jom kita layan gambo sekitar majlis perkahwinan ini..


Aku dan Iman tgh nengok pengantin...

Ini pulak Iman Zafran dan ayahnya...

Inilah pengantinnya... Yasir & Murni

Iman nengokkan ajer pengantin tue.. Kami dapat makan skali di meja pengantin.. hehehe..

Sebagai kenangan... Kami bergambar dengan pengantin.. Iman dah lena tido da.. mungkin keletihan sebab panas kot...

Pape pun Kami sekeluarga nak mengucapkan....

" SELAMAT PENGANTIN BARU "

DAN

" SEMOGA BERBAHAGIA SELALU "

6 comments:

Tinie said...

jue, aku tgk ko macam dah bombom jer..ko nak tiru aku erk???

fazilzura said...

SELAMAT PENGANTIN BARU tuk panten..

wahhh meriah betul .. si iman pun bergaya sakan

KasiH said...

U look blue laa iman...hehehehe..

elly @ suely said...

cian iman kepenatan eh... qimie dlu cmatu la... cian time tgk panten pastu dia sebuk nak tido, mengamok2 coz panas n org ramai hehehe...

aTan and JuLies @ aYu said...

tinie >> bam bam ekk..?? hehehe baju tue nampak besar kot.. Cehh!! nak sedap kan ati jer... hehehe

Kak Zura >> hehehe.. itu la.. dah ada anak, anak yg bergaya sakan.. ibunya simple jer.. baju 2thn lepas..

Kasih >> blue la sgt... dari atas smp bawah bluee..

elly >> itu la.. cuaca panas, dia letih ngn badan pun dah berpeluh2.. nasib la tak ngamuk2 sebab kipas dia sentiasa bersama...

ai said...

bleh pulak dlm panas2 tu iman tido yek??

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...