Kawan-Kawan Saya

Tuesday, April 07, 2009

::: YES...!! YES..!! Transformasi ke-2 Berjaya..!! :::

Seperti yang aku bgtau dalam post sebelum nie..., aku ada pergi ke MPAJ kan.?? ha.. untuk apa aku ke sana yea..?? Ini ada kaitan dengan TRANSFORMASI yang aku nak lakukan... Apakah kene mengena MPAJ dengan transformasi aku..??

Haaaa... Last week aku dah searching pasal nak daftarkan perniagaan nie di Suruhanjaya Syarikat Malaysia.. Jadi, selepas aku membuka web SSM nie.. aku baca dengan teliti syarat2 nya untuk mendaftarkan perniagaan ini.. Sungguh mudah dan senang.. Kan bagus kalo sesenang nie.. Boleh tolong orang melayu nak berniaga.. Iyer tak..?

Jadi, mereka ada kaunter bergerak. Aku nengok pada kalendar kaunter bergerak dia.., semalam adalah hari mereka di MPAJ. Jadi, aku memberitahu asben aku akan perkara ini.. Jadi, semalam kami serbu ke sana untuk membuat Pendaftarn., Sampai sana dalam pukul 10.30pg.. Orang tak la ramai sangat tapi. kaunternya 1 sahaja.. itu yang menjadi lama.. Sampai kul12 tak juga sudah.. Asben aku dah runsing sebab nak ke sekolah nie.. Nunggu punya nunggu sampai pukul 12.30tgh.., tak boleh jadi nie.. asben aku jumpa org tue kata yang dia data ambil dlm pukul 3ptg nnt.. Boleh tak..? nasib la boleh.. Jadi, 3ptg time REHAT leh la asben aku amik.. Tak jauh pun dengan sekolah asben aku.. Belakang tu jer...

So, nasib la waktu REHAT tue asben aku sempat pie ambil sijilnya.. So, inilah Sijil Perniagaan Kami dari SSM..

Kami meletakkan nama perniagaan kami di bawah :

"ZAFRAN BABYANDKIDSCOLLECTIONS ENTREPRISE"



** ZAFRAN tue ambil sempena nama anak kami :-) **

4 comments:

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

wah tahniah...dah daftar company...semoga perniagaan maju...

Mrs. Simplicity said...

all the best utk business jue. tak penah beli lagi kat butik jue. banyak size yg 1 year above kan?

btw, letak nama zafran, nanti adik- adik zafran tak merajuk ke? ;)

Ibu Double Q said...

tahniah ayu...

Jue @ atanayuiman said...

mama aqish >> maceh... maceh...

alyyani >> hehehe.. bukan xder alya.. mostly baju saiz 6-12m nie cepat abiss.. baru jer letak org dah saut..

hehehe.. xper.., nnt dorg tau la biz nie dah lama..

rosmona >> thak u kak konah...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...