Kawan-Kawan Saya

Friday, April 03, 2009

::: Jom Kita Test Kelajuan Internet Kita :::


Jom Kita test Kelajuan internet dikawasan kita sekarang dengan menggunakan internet yang kita pakai.. hehehe...!!!~~

Yang nie aku punya tempat..

Location: Taman Dagang, Ampang, Selangor
ISP : Celcom Internet Services Provider
Modem: Celcom 3G Broadband
Package: RM 68 (384kbps) monthly




So, inilah hasil yang aku dapat di kawasan rumah aku nie.. Quite OK sebab aku amik package yang murah ajer.. huhuhu..!!~~

Nak try...??? Just click kat bawah nie..

http://www.speedtest.net/

3 comments:

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

wak leh la update blog selalu ek....

Ummi Nuhlan said...

ahaks...sama la ngan akak..
dulu kat padang besar GPRS je..sejak 2 -3 menjak ni...laju giler..rupanya dah ada 3G..laju jer upload pic..eheheheh

Jue @ atanayuiman said...

mama aqish >> aah... itu ler... kalo ada story.., mesti updated punya.. hehehe..

kak imah >> tul la kak imah.. skang broadband celcom dah bagus.. dulu kg asben tak dpt lgsg even signal ada.. skang dah ok daaa...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...