Kawan-Kawan Saya

Monday, April 27, 2009

::: Tugasan 1 Dari Kak Zura :::



TUGASAN HARIAN...???? hehe.. inilah tajuk tugasannya... Malunyer anak jawab.. nak taknak kena jawab gaks.. hehehe..


1) bila terakhir anda cuci toilet?
~~ erm.. semalam.. ujung mingguku..


2)pencuci apa yg anda guna?

~~ Ajax Fabuloso (tul ker aku eja nie)


3) dalam 1 minggu berapa kali anda mop lantai?kenapa?
~~ erm.. hehe skali skala ajer sebab mak aku yg slalu mop lantai.. (malunyer i...)

4)apa tugasan terakhir anda sebelum menjelang malam?
~~ masak laaa... kalo tak masak, turn aku menjaga Nain dan Iman. mak aku laks yg masak.


5) apa menu hidangan makan malam anda yg paling simple?

~~ sudah tentu sambal telor ajer...

6)minuman selalu anda buat waktu pagi?

~~ MILO sebab seisi keluarga suka minum MILO.


7)sebelum tidur apa yg anda suka lakukan?

~~ Kaco iman tgh tido.. hehehe.. sebab aku nengok dia tido lena betul...


8) Tugasan ini aku nak bagi kepada :
~~ Alfidah Adim. Sila lah buat yea kak..

** antara memasak dengan mengemas rumah, aku prefer masak.. sebab aku nie alah sikit ngn habuk.. nanti hidung aku nie mula la mengeluarkan air2 yg tak sepatutnya.. huhuhu..!!~~


p/s : Kak Zura.., tugasan lagi satu jue siapkan malam kang.. sebab sekarang nie takder gambo dulu2.. hehehe.. :-)


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...