Kawan-Kawan Saya

Wednesday, April 29, 2009

::: Pukul 2 Pagi :::

Semalam malam mcm biasa time tido iman pukul 7.30ptg.. lepas maghrib memang dah terbongkang tido.. Dan aku pun tido sekali.. hehehe.. ntah nape semalam ngantuk sangat sampai aku pun tido awal.. Dan seperti biasa iman kalo dah tido, esok pagi time aku siap2 nak pie keje baru dia bangun.. Skang nie dah tak bangun nyusu sgt... skali skala ajer..

Tup.. TuP.. malam tadi pukul 2 pagi tetiba aku merasakan sesuatu.. ada benda gesel2 kat badan aku.. pastue ada org cubit2 hidung aku dan lepuk2 muka aku.. apahal pulaks nie.. Huhuhuhu..!!~~ Iman sudah bangun laaaa.. dia ajak main.. Mak aik..?? rajin pulak dia bangun 2 pagi nie.. nak tak nak aku bangun la sat.. Main2 la ngn dia... tak pernah bangun camgini tetiba laks dia bangun... Jom la kita layan...

Ini jam menipu.. Sebenanrnya baru kul 2pagi.. Jam bilik aku nie cepat 1jam lebih.. hehehe :-)

huhuhu..!!~~ mata terkebil2 kena flash.. (ketika ini bilik gelap lagi)

sempat lagi senyum pandang kamera

nak main cak cak pulaksss..

cuba utk maju ke hadapan..

disebabkan aku nak sambung tido... dan aku takut iman terjun ke bawah.., aku pun letakkan dia di bawah pulaksss.. aku ngantuk daa. then asben aku laks take over dia.. layan dia main.. hehehe..

main2 dengan baby wipes pulakss..

haaa.. cuba nak ambil barang dalam kotak tuee.. nasib tak sampai lagi..

abiss dia teraburkan barang2 tue semua..

nak kemana la pulaks tueee..


Jam menunjukkan hampir 3.30pg.. (tolak 1jam yea)

dah penat main2.. buatkan susu.., terus kebabom.. susu pun tak abisss.. dah tido daa..

inilah antara gaya2 dia tido.. kaki memeluk bantal.. Iman nie suka sejuk.. kalo aircond tue sejuk, lena sungguh dia tido walo tak berselimut.. aku dah berselubung dengan comforter daaa.. dia aku pakai kan selimut, tp dah terburai daaa..

Dan pada pagi tadi, aku bangun untuk bersiap pie keje.. aku nengok dia lena tido lagi.. dalam fikiran aku, mesti dia tak bangun daa.. sebab malam td dah bangun... Tup.. tup pas mandi aku dengar suara dia.. aik..?? bangun juga mamat nie.. ingatkan tak bangun.. huhuhu..!!~~ bangun 6pg tetap mcm biasa gaks...

nie la dia time aku baru kuar bilik mandi.. tgk dia dah bangun daaa..

erm... sempat lagi tayang muka....

8 comments:

Leen Die said...

ala tomeynya mukaaa

Ryn said...

gediknya dak iman nih...geram tau...
adam kalo terjaga malam aku wat tak rei je...hahahaha...nnt dia tido blk sebb takde org layan...

Wafaa said...

bangun nak main dan mengemas. ahaks ^_^

[I][T][A] said...

alahai.. tomey betul iman ni... bgn pagi2 buta kalau dia nangis tak apalah...

Jue @ atanayuiman said...

leen >> macih untie leen... itu ler.. dia buat muka laks tgh malam buta..

Kasih >> xleh nak wat reti sebab mulutnyer amat la bising... dok ajak kita main.. sabo jer laaa.. ini kira 1st time la dia bangun tgh malam..

wafaa >> aah.. bangun mengemas.. huhuhu..!!~~ nasib la tak merengek2...

Ita >> aah.. dia tak nangis... elok jer duk main...

Mrs. Simplicity said...

iman da pandai kacau ibu pagi2 buta nih. jgn buat selalu yek, kang igu ade eye bag kat bawah mata mcm aunty alya. huhu...

Jue @ atanayuiman said...

alyyani >> hehehe.. itu ler... kalo ari2 kena kaco camnie.., maka ari2 la sampai opis lambat then tido time keje.. huhuhu..!!~

Ada Dalina said...

cutenya imannn...
berjagaa ek?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...