Kawan-Kawan Saya

Monday, April 20, 2009

::: Hepi Besday..!!~~ :::


HEPI BESDAY TO YOU....!!!~~

::: ~~ ARSYAD MIKHAIL ~~ :::

BESDAY CAKE..

Semalam kami ke BESDAY PARTY anak member asben aku kat Taman Keramat AU4. Member baik masa zaman sekolah dulu.. Sedap nama anak dia.. Arsyad Mikhail.. Orangnya pun comel ajer.. Bila nengok besday party nie., baru aku pasang angan2 nak watkanbesday party iman.. hehehe... nak wat ke tak ek..?? erm, xsure lagi.. nengok la camne nnt.. Nak wat besday party nie.., kena merancang awal2 gaks.. kalo tak.., semuanya last minute. Itu yg serba tak kena nie.. Cuma aku harapkan supaya aku dapat buat besday party iman nie kat umah aku sendiri la.. baru aku rasa syok sikit...

Besday boy bersama Family diaa.. Yang kana2 lain tue, bukan anak dorg tau... hehehe..!!~~

Iman stay cool ajer dengan topi tue...

iman dapat goodgift laaa..

Iman dan ayah berposing sat...

Iman dan ibu pulak...


*** sesapa nak buat besday party, buat la entry khas sepanjang membuat persiapan tue... leh kongsi2 apa yang patut... sebab aku nie tgh ZERO idea la... :-)

3 comments:

cintaKusayangMu said...

iman..nnt nk wat sebeday aprty..jgn lupa jemput darwishes ye...hehehe

ai said...

meriahnye..aku rasa tahun ni umah aku takde buat bestday party kot..huhuhu..

Jue! akak dah hapdet kedai..jom singgah.. :)

aTan and JuLies @ aYu said...

mama darwish >> hehehe.. bole.. boleh..

kak ai >> kalo akak yg wat besdya party, pasti lagi meriah... ok.!! zass.. udah ke sana daa.. cuci mata..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...