Kawan-Kawan Saya

Thursday, April 30, 2009

::: Aku EL, Iman Demam :::


Arini aku terpaksa amik Emergency Leave (EL) sebab anak kesayangan aku demam.. Badannya rasa panas2 sejak petang semalam.. Then duk merengek2 ajer... Malam tadi pulaks, dia bangun takleh tido.. Kena main ngn dia.. Kalo tak merengek ajer.. Tak mcm semalam.. biarkan sensorang pun takper... Pastue malam tadi dia ada muntah gaks..

Dan pagi nie aku nengok air lir meleleh ajer... Pastue nangis sekejap2.. Macam nangis main2.. Naper agaknyer ekk..?? adakah kebarangkalian nak tumbuh gigi..?? erm, aku pun tak pasti laaa....

Ok la.. aku nak pie Klinik.. Nak bawa iman pie jumpa doktor... Hopefully arini dah sihat la.. sebab esok nak pie jalan jauh...

*** gambar dibawah ini sebagai hiasan sajaaa...

Iman.. Oh Iman.. nak pie mana tue..??

Sini.. meh sini.. jgn pie main tangga tue..

Yang ini pulaks gambar semalam pas lik amik 2 org budak nie.. Atas didikan atuknya, balik jer umah kedua2 nya mencari buku.. huhuhu..!!~~ klakar sungguh aku tgk sebab kedua2 merebut nak amik buku.. Iman letak ajer kat situ terus capai buku.. Nain pun sama... Nain ok lagi sebab dia dah pandai cakap da...

merebut buku yg sama.. buku lain bergelimpangan..

baca.. jgn tak baca...

Iman tgh baca buku sorang2 jer tueee... Nain ngn atok dia...

** gambar2 ini untuk tatapan MY SIS aka mama Nain... hehehe.. lihat lah aksi2 mereka ini.. Setiap petang ini lah rutin mereka.. BELAJAR BERSAMA ATOK...

Along, semalam nain dah pandai buat ayat.. Antaranya :
  • Baju atuk
  • Atuk Punya
  • Gi Jalan
  • Susu Iman

3 comments:

Wafaa said...

alooo siannya. makan ubat ye Iman. cepat baik nnt boleh jalan2 hehe

Ada Dalina said...

moga cpt sembuh yer iman...

p/s : jue, sila amik award kat blog aiii yer?hehehhe

[I][T][A] said...

cepat sembuh iman yer... pandai iman baca buku...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...