Kawan-Kawan Saya

Tuesday, April 28, 2009

::: Tugasan 2 Dari Kak Zura :::

Ini adalah Tugasan kedua dari Kak Zura... Tajuknya: Mengenai Badan


1) berapakah berat anda sekarang dan juga ketinggian anda?
~~ Berat = 61kg ~~ Tinggi = Tak pasti la.. sebab dah lama tak ukur.. hehehe..

2) berat yg paling tinggi dalam sejarah anda?
~~ Erm.. 74kg.. semasa tgh sarat mengandungkan Iman.

3) apakah makanan sampingan anda untuk memiliki tubuh badan lansing?
~~ erm.. takde pun.. cuma aku cuba kurangkan makan dan makan banyak sayur..

4) berat yg paling rendah yg pernah anda dapat?usia anda ketika itu?.
Berat = 2.7kg hehehe masa lahir...(jgn mare yea.. gurau2 ajer) berat paling best n paling aku suka ialah 47kg usia =17thn sehingga 21thn.. huhuhu...!!~~ masa nie org panggil kurus kerempeng.... Tapi i like.... :-)

5) anda pernah sertai program pelansingan?
~~ Tak Pernah pun...

6)apakah diet yg anda ambil untuk memiliki berat anda yg paling rendah?
~~ aku cuma suka makan buah.. Perbanyakkan makan buah dan makan sayur serta minum air kosong dengan banyak...

7)apakah yg menyebabkan berat badan anda naik mendadak?
~~ sebab mengandung la... selera bertambah lain macam laa.. nak makan KENNY ROGERS ajer...

8)apakah target anda untuk kurus selepas ini?
~~ semoga aku mencapai target berat badan paling maksimum adalah 57KG.

9) miliki gambar anda dulu dan kini?
~~ Banyak sebab aku suka bergambar..Kebanyakannya dalam Album laaa...


10) sila upload...?

Gambar zaman dulo2 sebelum kawin..


After dah dapat anak... Begini la hasilnya.. huhuhu..!!~~


11) harus menjawab tag yg tertera nama di bawah?
~~ Mama_aqish (buat la tag nie ek..? sebab nak kenal laaaa... ) hehehe :-)

6 comments:

Mama_Aqish said...

Ok jue akan kita siapkan tag ni....

ai said...

SEBELOM NGAN SELEPAS SEROPA JE AKU TENGOK! hihihi

aTan and JuLies @ aYu said...

mama_aqish >> orait..!!

Kak ai >> nampak serupa tapi tak sama Kak Ai.. dah kawin nie kasi UP sikit laaa.... cuma tak baper jelasss tuee.. huhuhu..!!~~ malu nak letak pic gemuk2... xsanggup nak nengok gambo sendiri..

fazilzura said...

x banyak beza pun jue.. tetap slim

Mr. Mrs Zaidi Diaries said...

kah kah.. tagging game ni macam akak yang reka buat tuk kawan akak.. dah merebak rupe nye.. wakakaka

aTan and JuLies @ aYu said...

kak zura >> eh.. lari sikit kak.. berat naik maaaa.. uwaaaa..

Kak wawa >> itu la pasal.. Jue igt dulu akak ada buat tag nie.. hehehe.. sebab I am ur follower.. hehehe.. anak kita kan seusia.. :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...